• LT
    • EN
  1. ,,OP Corporate Bank“ plc Lietuvos filialas‍/
  2. Apie mus‍/
  3. Prieinamumo pranešimas

Prieinamumo pranešimas

Šiame puslapyje pateikiama informacija apie mūsų interneto svetainės prieinamumą ir skelbiamas jos prieinamumo pranešimas.

Kas yra prieinamumas?

Skaitmeniniame pasaulyje prieinamumas reiškia aplinkas be kliūčių. Prieinama skaitmeninė paslauga nereikalauja naudoti pelės – ją galima naudoti klaviatūra ir ekrano skaitymo programine įranga. Ji pasižymi aiškia ir paprasta naudotojo sąsaja bei lengvai suprantamu turiniu.

Prieinamumas kuriant mūsų skaitmenines paslaugas

Mūsų tikslas – teikti prieinamas paslaugas visiems savo klientams. Prieinamumas yra svarbus mūsų plėtros darbų ir naujų paslaugų kūrimo pagrindas.

Prieinamumo vertinimas

Buvo atliktas savarankiškas mūsų svetainės prieinamumo įvertinimas. Kviečiame susipažinti su naujausiu prieinamumo pareiškimu.

"OP Corporate Bank" Lietuvos filialo svetainės prieinamumo pareiškimas
Šis pareiškimas susijęs su “OP Corporate Bank” Lietuvos filialo svetaine (https://opbank.lt). Tai yra "OP Finansų" grupės internetinė paslauga įmonėms.

Svetainės prieinamumą vertino “OP” grupėje dirbantys prieinamumo ekspertai projekto pagrindu ir atlikus savarankišką interneto prieinamumo įvertinimą.

Projekto vertinimui naudotos šios sistemos:

Vertinimas atliktas naudojant kompiuterį su Windows operacine sistema ir Chrome naršykle. Ekrano skaitymo testas atliktas naudojant NVDA ekrano skaitymo programą. Tam tikri elementai patikrinti kitomis priemonėmis.

Savianalizės metu naudotos šios sistemos:

Stalinėje versijoje prieinamumas testuotas su Chrome naršykle ir NVDA programine įranga. Mobiliojoje versijoje testuota su Apple įrenginiais ir Safari naršykle (lietimui jautrūs gestai).

Skaitmeninio prieinamumo reglamentavimą numato Suomijos Skaitmeninių paslaugų teikimo įstatymas.

Šis prieinamumo pareiškimas parengtas 2024 m. sausio 24 d. ir paskutinį kartą atnaujintas 2025 m. vasario 21 d.

Skaitmeninės paslaugos prieinamumo būklė

“OP Corporate Bank” Lietuvos filialo svetainė iš dalies atitinka prieinamumo reikalavimus. Žemiau pateikti neatitikimai ir taikomos išimtys. Turinys daugiausiai susideda iš funkcijų, kurios pasiekiamos pagalbinėmis technologijomis.

Neprieinamas turinys

Yra šie WCAG 2.2 AA lygmens gairių neatitikimai:

WCAG 2.4.5 (Informacijos paieška): informacijos galima ieškoti tik per navigaciją, kas gali būti sudėtinga kai kuriems naudotojams.

WCAG 4.1.2, 2.4.6, 3.1.2, 1.3.1 (Subnavigacija): Navigacija – paprastas nuorodų sąrašas be vaidmens ar žymos; mygtuko etiketė „Näytä enemmän“ – suomių kalba; puslapis vizualiai pažymėtas, bet ne programiškai.

WCAG 2.4.6, 3.1.2 (Naršymo keliukas): programinė etiketė „Murupolku“ – suomių kalba.

WCAG 1.3.1 (Antraštė): Nėra antraštės elemento; visa informacija pateikiama „nav“ elemente.

WCAG 1.3.1 (Pagrindinė navigacija): navigacija pateikta kaip sąrašas (ul), bet mygtukai Login ir kalbos pasirinkimas nėra jo dalis; „aria-current“ neteisingai naudojamas.

WCAG 3.2.4 (Išorinės nuorodos): prieinamos nuorodų etiketės pateiktos nenuosekliai.

WCAG 3.2.3 (Naujienos): trūksta naršymo keliuko naujienų puslapyje.

WCAG 1.3.1 (Programinė struktūra): Antraštės ne visada pažymėtos kaip heading elementai; numeruoti sąrašai neteisingai žymimi; tai apsunkina naudojimą ekrano skaitytuvams.

WCAG 4.1.2, 1.3.1, 2.5.3 (Mobilioji navigacija): rodyklių mygtukai turi „aria-haspopup“, bet trūksta reikalingo vaidmens; šakos ir puslapiai pažymėti tik vizualiai.

Prieinamumo atsiliepimai

Pastebėjote prieinamumo problemų mūsų skaitmeninėse paslaugose? Jei mūsų prieinamumo pareiškime neradote atsakymo, rašykite el. paštu – info@opbank.lt

Atsiliepimai ir asmens duomenų tvarkymas

Saugojame gautų el. laiškų informaciją, įmonės pavadinimą ir juridinio asmens kodą. Taip pat saugome informaciją apie pagalbines programas ar įrenginius, jei klientas tai nurodo. Jei klientas pageidauja, kad su juo būtų susisiekta, saugosime jo telefono numerį arba el. pašto adresą.

Surinktus asmens duomenis naudosime tik grįžtamojo ryšio tvarkymui, klientų patirties gerinimui ir OP finansų grupės paslaugų tobulinimui. Duomenys tvarkomi OP finansinių institucijų klientų duomenų bazėse.

Asmens duomenų tvarkymas OP Corporate Bank Lietuvos filiale

Privatumo politika

Priežiūros institucija

Jei svetainėje yra prieinamumo problemų, kurios neaprašytos šiame pareiškime, prašome rašyti nurodytu el. pašto adresu. Jei pateiksite savo kontaktinius duomenis, įstatymas įpareigoja mus atsakyti per 14 dienų.

Jei atsakymas jūsų netenkina arba jo visai negaunate, galite kreiptis į priežiūros instituciją – Suomijos Transporto ir ryšių agentūrą „Traficom“.

Priežiūros institucijos kontaktai:
Suomijos Transporto ir ryšių agentūra Traficom 
Skaitmeninio prieinamumo priežiūros skyrius 
www.webaccessibility.fi 
saavutettavuus@traficom.fi 
telefonas: +358 (0)29 534 5000

,,OP Corporate Bank" plc Lietuvos filialas

Įmonės kodas: 302535257, PVM mokėtojo kodas: LT100008061513

    Adresas
    Konstitucijos pr. 29, LT-08105 Vilnius
    Telefono numeris
    +370 5 247 2075
    El. paštas
    info@opbank.lt
    Adresas
    Jonavos g. 30, LT-44262 Kaunas
    Telefono numeris
    +370 5 247 2075
    El. paštas
    info@opbank.lt

Banko paslaugų įkainiai (pdf)‍Taisyklės ir sąlygos‍Pretenzijų nagrinėjimas‍Pranešimas apie įtarimus dėl pažeidimų‍Tiekėjų elgesio kodeksas‍
FacebookLinkedIn

© OP GrupėBIC: OKOYLT2X
Asmens duomenų tvarkymas‍Prieinamumo pranešimas‍Paslaugų teikimo bendrosios sąlygos‍Slapukų naudojimas‍